تجدید میثاق بچه مسجدی ها با آرمان های شهدا در دهه فجر 
تجدید میثاق بچه مسجدی ها با آرمان های شهدا در دهه فجر 

تجدید میثاق بچه مسجدی ها با آرمان های شهدا در دهه فجر 

رضا اسکندری گفت: دومین برنامه در دهه فجر، تجدید میثاق با شهدا بود که به همین منظور با اعضای کانون در گلزار شهدا حضور یافته و ضمن غبارروبی قبور مطهر شهدا با آرمان های آنها تجدید میثاق کردیم.
شناسه خبر : 1144874 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون حضرت رقیه (س) در دهه فجر، گفت: به همت بچه مسجدی ها در آستانه ورود به این ایام فرخنده مسجد و کانون آذین بندی و فضاسازی شد.

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امیرالمؤمنین (ع) اسفندقه افزود: دومین برنامه در دهه فجر، تجدید میثاق با شهدا بود که به همین منظور با اعضای کانون در گلزار شهدا حضور یافته و ضمن غبارروبی قبور مطهر شهدا با آرمان های آنها تجدید میثاق کردیم.

وی ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه فجر، دیدار و تکریم مادران شهدا بود که در این راستا از مادر شهید اسحاق نظری تجلیل شد.

اسکندری ادامه داد: برپایی مسابقات ورزشی بومی همچون هفت سنگ و قلعه قوس از دیگر برنامه های این ایام الله بود که با مشارکت فعال اعضای کانون برگزار شد.

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) فردوس اسفندقه اظهار کرد: این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط و رقابتی سالم برگزار شده و در پایان نیز از نفرات و گروه های برتر با اهدا جوایزی تجلیل شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از این ویژه برنامه ها، برپایی همایش پیاده روی بود که بچه مسجدی های کانون مسیر حسینیه شهدا تا گلزار شهدا را با پای پیاده پیمودند.

اسکندری عنوان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه فجر، اجرای طرح شنبه های کتاب با محوریت این ایام است که در همین راستا کتاب هایی درباره انقلاب و امام خمینی ( ره) معرفی می شود.

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه در خاتمه یادآور شد: چنانچه با توجه به شیوه نامه های بهداشتی امکان برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن وجود داشته باشد، حضور اعضای کانون در این راهپیمایی از سایر برنامه های دهه فجر است.

پایان پیام/ 586